Wednesday, December 29, 2010

Hafiz AF7 Awan Nano

Tuesday, December 21, 2010

CHILL!!~ :)

N0body has it easy...
Everybody has problems whether its friends,
family, school, money, food, or even shelter...

You don't know what they have go through...
nobody is perfect...
nobody deserves to be perfect...
so before you start judging, criticizing, or mock,
remember everybody is fighting their own war.

Monday, December 20, 2010

TWIN?

m0nday bluess u oll!!~ heee

today bgn2 je then mmy wtkan nc g0reng..heee sy tukang kacau jekk..huu

then 4 desert mmy bwt puding roti...

nti sy upload pix puding roti tu ek...puding roti tu sgt2 sedap!!

siap ade org tempah mmy pnye puding roti utk hidangan meje pengantin ag tu...heee


then ktrg pegi jalan2 dekat jj balak0ng..ingt kn nk g mines..then slh msuk jln..huhu then terus la ke jj..nie sume pix time jln2 td... hee :)


TWIN?? beze kami 7 tahun owk!!~ huuu



wahhh..nmpkk kn sy semakin..semakin..temokkkk!!~ huu
kene diet dgn hebat nih!
syg! tolong jdik pers0nal trainer sy ek!hihi ;p

owk guyss!!~daaa
sem0ga hari es0k bertambah baek! =)

da lame x berblog,da x pndai nk bcerite...huhu


Sunday, December 19, 2010

kawen!

salam all..

happy sunday every0ne!!~

i wake up wif a BIG smile!~ thnnxx syg 4 last nite! :)





bgun2 then tolong mmy wt bfs.. mmy msk kueyteow grg..nyum2! sedap!

tgh hari td ade kenduri pengetua sekolah mummy..

mmy mengajar kt SMK BDR RINCHING...

wedding td dkt masjid UNITEN..

everything went sm0othly.. :)

mmmm...

son0k jeekkk tgk org sume da tawen!! jeles2!! huhu

nie ade beberape pix yg smpt ditgkp td..huhu (beberape la sgt kan!..huh)


odw pegi





cover cun! hihi





c0ver2 wif my sis..yaya





c0ver ag..haha





wif my beautiful mummy!!





my cun sis nawal wif mummy n my cute sis yaya!





sy semakin tem0kkk!!~ huuu



k guyss!!~ happy m0nday puler!!~ heee

pink r0x!~ heee

Sunday, December 12, 2010

boys bec0me men when they....


:)

Friday, December 10, 2010

senyum owk!

salam!

adakah awk yg bace ni sedang senyum? tidak? cpat senyum dulu... :) senyum betul-betul la.. ;p
yarhh..cam tu laa... :) 1st time sy dga lagu nie,sy da tertarik! sgt catchy n menarik!! layannn!~



Kacak luar, kacak dalam
kacak dengar sini
kalau saya senyum
awak mesti senyum sekali
kalau kita senyum
semua orang berjangkit
bila semua orang senyum
dunia tiada penyakit
(4x) senyum
tak perlu kata apa apa


Akhirnya sempurna, tiga album pertama
bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
dah kukata ku takkan henti sampai tua bangka
kalau habis abjad, aku rap dengan angka
Satu, dua, tiga anugerah diterima
oh, itu tahun lepas, tahun ini cuma dua
tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
ditertawakan oleh anakku Inca Medina
Oh Inca Medina, orang secantik nama
cantik luar, cantik dalam, cantik macam mama
hati macam grandmanya, anginnya macam papa
kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
nyanyi balik lagu ayat lama, ayat mama
wanita hari ini, jaga sensitiviti
kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini


Ay, cantik luar, cantik dalam cantik dengar sini
kalau cantik senyum, cantik mesti cantik lagi
senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
kalau tak ada pun aku masih mahu cubit



Ay, buai tinggi tinggi sampai ke puncak awan
dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
aku bukan rupawan, aku buakn jutawan
tapi aku punya satu senyuman yang menawan
Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan
dengar kata hati perasaan jangan dilawan
kalau takut mula mula kita boleh berkawan
duduk dulu biar kubelanja kopi secawan
Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
apa rasa jadi cantik kacuk Cina Pakistan
apa rasa jadi seksi, suka tak diperhatikan
apa rasanya terima bertubi tubi puji pujian
Tu, boleh pun senyum cantiknya gigi
sepuluh markah penuh seharusnya kuberi
wanita hari ini harus pepandai puji
kalau dia jual mahal, boleh cuba lagu ini


keep smiling guys!! :)

Thursday, December 9, 2010

secret..heee

Every time I get a text from you, I smile, giggle, and clap my hands together like it’s my 4th birthday party and Mummy got an ice cream cake. I’m an idiot, but hopefully your idiot :))

Thursday, December 2, 2010

Sayang..benci..sayang..benci..sayang??

Hye guyss!

time sy kemas2 bilek td,
then terbace la magazine REMAJA sy yg dlu2 tuh...huuu
bace2,belek2..ade sumthng yg besh utk dikongsi! inilah dia...

ini edisi 1 Feb 2003...Indahnya Valentine...

Ya, si dia menyayangi kamu!


1- si dia sanggup membatalkan sgala temujanji bersama teman-temannye semata-mata mahu menemani kamu..<----perghhhh!!

2-si dia membawa kamu berjumpa doktor jika kamu kurang sehat.. <---Care nye!!! so0oo sweet..

3-si dia bersetuju utk pergi menemani kamu tgk muvi w'pn muvi tuh da ditontonnya..<---mmg de setuju then kte plak rase kesian sbb cite tuh de da tgk..kang bucan..huhu

4-si dia membantu kamu menyelesaikan mslh yg dihadapi w'pn ianya tiada kaitan dgn dirinya..<--- :)

5-si dia bijak mengambil hati kedua org tuamu.. <---yes..he is!

6-si dia sering menujukan lagu bertemakan cinta kpd kamu..<---brape bykk lagu daaa yg de bwtkann.. thannxx syg!




Oppppsss!! si dia tidak lagi menyayangimu!!

1-si dia lebiy byk spend time ngan mmbe2 de..<---hohoho

2-si dia tetap MEMANDANG ke arah gadis/jejaka lain w'pn ketika itu kamu berada di sampingnya..<---huhuhu

3-si dia hanya berkata 'sy syg awk' jika ingin meminta sesuatu drpd kamu..<---kamu bukan begitu kann..

4-perkara yg pling romantis yg pernah dilakukan si dia hanya mengucapkan 'jaga diri baik2'..<--huhuhu bukan2..

5-si dia mempunyai bykkk alasan jika kamu bertanyakan padanya mengapa sudah lama tidak menghubungi kamu..<---huhu


hope u guyss out there happy2 slalu k!!!!~ doakan sy juga begitu ek!!thannxxx!!~
Pink r0x! hee

Tuesday, November 16, 2010

jom puase es0k!! (slase)

salam!!

jom puase es0k! sehari sblum hari raye haji adalah HARI ARAFAH..besar fadhilatnye...jom PUASE jom!!



صيام يوم عرفة إني أحتسب على الله تعالى أن يُكفِّر السنة التي بعده والسنة التي قبله


"Puasa hari Arafah, sesunguhnya aku berharap Allah swt agar menghapuskan dosa setahun yang lepasnya dan tahun yang sebelumnya" - [Hadith riwayat Tirmudzi].

Tuesday, November 2, 2010

Jangan Kecewakan Orang Yang Mencintai Kamu!!!~



1] Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu di hati dan matanya hanya ada kamu satu-satunya.

2] Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak peduli! Baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap menjadi impiannya.

3] Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya, di hati dan matanya kamu selalu yang tercantik walaupun mungkin kamu merasa berat badan kamu sudah bertambah.

4] Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu kegiatan kamu.

5] Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti ‘Selamat Pagi’,'Selamat Hari Minggu’, ‘Selamat Tidur’, ‘Take Care’, dan lain-lain lagi, walaupun kamu tidak membalas SMS-nya, kerana dengan kiriman SMS itulah dia menyatakan cintanya, menyatakan dalam cara yang berbeza,bukan “aku CINTA padamu”, tapi berselindung ayat selain kata cinta itu.

6] Jika kamu menyambut hari tahun dan kamu tidak mengundangnya ke majlis yang kamu adakan, setidak-tidaknya dia akan menelefon untuk mengucapkan selamat atau mengirim SMS.

7] Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu, bahkan mungkin kejadian yang kamu sendiri sudah melupakannya, kerana saat itu ialah sesuatu yang berharga untuknya.Dan saat itu, matanya pasti berkaca. kerana saat bersamamu itu tidak bisa berulang selalu.

8] Orang yang mencintai kamu selalu mengingati setiap kata-kata yang kamu ucapkan, bahkan mungkin kata-kata yang kamu sendiri lupa pernah mengungkapkannya. kerana dia menyematkan kata-kata mu di hatinya,berapa banyak kata-kata penuh harapan yang kau tuturkan padanya, dan akhirnya kau musnahkan? pasti kau lupa, tetapi bukan orang yang mencintai kamu.

9] Orang yang mencintai kamu akan belajar menggemari lagu-lagu kegemaran kamu, bahkan mungkin meminjam CD milik kamu, kerana dia ingin tahu apa kegemaran kamu - kesukaan kamu kesukaannya juga, walaupun sukar meminati kesukaan kamu, tapi akhirnya da berjaya.

10] Kalau kali terakhir kalian bertemu kamu mungkin sedang selesema, atau batuk-batuk, dia akan sentiasa mengirim SMS atau menelefon untuk bertanya keadaan kamu - kerana dia bimbangkan tentang kamu, peduli tentang kamu.

11] Jika kamu mengatakan akan menghadapi ujian, dia akan tanyakan bila ujian itu berlangsung, dan saat harinya tiba dia akan mengirimkan SMS ‘good luck’ untuk memberi semangat kepada kamu.

12] Orang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa, tetapi baginya barang itu sangat istimewa.

13] Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat, ketika sedang bercakap di telefon dengan kamu, sehingga kamu menjadi bingung. Sebenarnya saat itu dia merasa sangat gugup kerana kamu telah menggegarkan dunianya.

14] Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada dekat dengan kamu dan ingin menghabiskan hari-harinya hanya dengan kamu.

15] Jika suatu saat kamu harus pindah ke daerah lain, dia akan sentiasa memberikan nasihat agar kamu waspada dengan persekitaran yang boleh membawa pengaruh buruk kepada kamu. dan jauh dihatinya dia benar-benar takut kehilangan kamu, pernah dengar ‘jauh di mata, jauh di hati?’

16] Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih.

17] Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang SENGAL seperti menelefon kamu 100 kali dalam masa sehari. Atau mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu.

18] Orang yang mencintai kamu kadang-kadang merindukan kamu dan melakukan hal-hal yang membuat kamu pening kepala. Namun ketika kamu mengatakan tindakannya itu membuat kamu terganggu dia akan minta maaf dan tak akan melakukannya lagi.

19] Jika kamu memintanya untuk mengajarimu sesuatu maka ia akan dgn sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia!. bahkan dia begitu gembira kerana dapat membantu kamu. dia tidak pernah mengelak dari menunaikan permintaan kamu walau sesukar mana permintaan mu.

20] Kalau kamu melihat handphone-nya maka nama kamu akan menghiasi sebahagian besar INBOX-nya. Dia masih menyimpan SMS-SMS dari kamu walaupun ia kamu kirim berbulan-bulan atau bertahun-tahun yang lalu. Dia juga menyimpan surat-surat kamu di tempat khas dan segala pemberian kamu menjadi benda-benda berharga buatnya.

21] Dan jika kamu cuba menjauhkan diri daripadanya atau memberi reaksi menolaknya, dia akan menyedarinya dan menghilang dari kehidupan kamu, walaupun hal itu membunuh hatinya.

22] Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan ada menunggu kamu kerana sebenarnya dia tak pernah mencari orang lain. Dia sentiasa menunggu kamu.

23] Orang yang begitu mencintaimu, tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin mengetahui, kerana dia tidak mahu kamu terbeban dengan karenahnya. saat kau pinta dia berlalu,dia pergi tanpa menyalahkan kamu, kerana dia benar-benar mengerti apa itu cinta.

* Pernah adakah orang yang berbuat seperti di atas kepada kamu? Jika ada, jangan pernah mensia- siakan orang tersebut… kamu akan menyesal melakukannya!



Saturday, October 2, 2010

i hate dis feeling!!~


titik.fullst0p.

GURLSS out there!! bace plak yerrrr...sambungan.. (:

hahaha gelak dlu....

after sy bgth kt de suh bace bl0g sy,sy dpt feedback yg besh!! let me share it here!~

kaum lelaki mesti suke nie..;p



1 Men are NOT mind readers.--kami malU la nk ckp DIRECT...KAMI kn PEREMPUAN..PEREMPUAN perlu la MALU..huhu

2. Shopping is NOT a sport. And no, we are never going to think of it that way. --haha SH0PPING is our BFF LAR!! n0thing we can d0 about it...s000ryyy..huhu

3. Crying is blackmail.--REALLY? tp x pna rase cmtuh pn...nanges sbb ade SEBAB dan ianya MENYENTUH PERASAAN+ULU HATI kami yg sgt dlmmm...huhu

4. Ask for what you want.--kang minx kang,x beli o x bwt, ag SAKIT ATI owk..

Let us be clear on this one:

Subtle hints do not work!

Strong hints do not work!

Obvious hints do not work!

Just say it!

************

5. Yes and No are perfectly acceptable answers to almost every question.--sbnrnyeee x taw nk DECIDE...laki tolong la decide kannn...Do SUPRISE ke...xkn nk kua pn pmpuan kene pikiaq nk p mane sume...huhuuhu

************

6. Come to us with a problem only if you want help solving it. That's what we do. Sympathy is what your girlfriends are for.--(:

************

7. A headache that lasts for 17 months is a Problem. See a doctor.--...

************

8. Anything we said 6 months ago is inadmissible in an argument. In fact, all comments become null and void after 7 Days.--hahaha mane bole!

************

9. If you won't dress like the Victoria 's Secret girls, don't Expect us to act like soap opera guys.

************

10. If you think you're fat, you probably are. Don't ask us.--x tanye pn..de yg gedik2 bgth..

************

11. If something we said can be interpreted two ways and one of the ways makes you sad or angry, we meant the other one--yelar tuhhh.

************

12. You can either ask us to do something Or tell us how you want it done. Not both.

If you already know best how to do it, just do it yourself.--bialaaa..nk minx opinion org tsyg..x kn x buley kaannnn??? (angguk2..ckp betull..;p)

************

13. Whenever possible, Please say whatever you have to say during commercials.--ni mesti time tgk BOLA KNNN..huhu

************

14. Christopher Columbus did NOT need directions and neither do we.--b0doh sombong.. x bgus la cmtuh..huhu pastu ble x bgth,ckp 'nape x bgth td....huhuhu' kite plak yg kene...

************

15. ALL men see in only 16 colors, like Windows default settings.--ha?

Peach, for example, is a fruit, not A color. Pumpkin is also a fruit. We have no idea what mauve is.

************

16. If we ask what is wrong and you say "nothing," We will act like nothing's wrong.

We know you are lying, but it is just not worth the hassle.--x PATUT!!

************

17. If you ask a question you don't want an answer to, Expect an answer you don't want to hear.--BTUL! JD PNDAI2 R JAGE ATI..HUHU

************

18. When we have to go somewhere, absolutely anything you wear is fine. Really .--REALLYY? da DRESS UP bes2,tbe2 pegi mkn kt kedai bwh uma jekk o ajak p pasar mlm dan time tu da pkai jaket leopard..yarhh..leopard...s0b2...hu3

************

19. Don't ask us what we're thinking about unless you are prepared to discuss such topics as baseball, the shotgun formation, or golf.--B.0.R.E.D

************

20. You have enough clothes.--kan da pkai ari2..nk pkai yg LAIN pulakk..yg BARU..yg BAU KEDAI..huhu

************

21. You have too many shoes.--heheh yerrllaaa...utk g klas,g dating,jln2,sh0pping,bju kurung,jeans...huhuhu xkn nk pkai yg SAME JEKKK??

************

22. I am in shape. Round IS a shape!---HAHA yg nie sy taw awk X AGREE knnn...huhu

************

23. Thank you for reading this..---;P

GUYS out there!! bace n PRAKTIK KAN K!!!~ (:

43 things a girl wished her guy knew..

#1 When you break her heart, the pain never really goes away.--dats true..AGREED.

#2 When she misses you, she’s hurting inside.---yup!

#3 When she says it’s over, she still wants you to be hers.---100% rite..huhuhu saje je tu...nk tgk de SYG ag ke x...huhu

#4 When she walks away from you mad, follow her.---yup!!! syg!!! 4l0w k!!! huhu

#5 When she stares at your mouth, kiss her.--haha ;p

#6 When she pushes or hits you, grab her tight & don’t let her go.---(;

#7 When she starts cursing at you, kiss her and tell her you love her.----huhu

#8 When she ignores you, give her your attention.----yarhhh!!! ATTENTION!! huhu

#9 When she pulls away, pull her back.---(:

#10 When you see her at her worst, tell her she’s beautiful.---ingat tuh!bile2 pn bley jugak ckp...nie bende2 yg x besshh jek ckp..cubela berSYUKUR SKIT…o else…sy redha utk awk cari yg len..

#11 When you see her crying, just hold her and don’t say a word.----mmmm...x bape stuju…mcm kene ckp sumthing jeee...

#12 When you see her walking, sneak up and hug her waist from behind.---(:

#13 When she’s scared, protect her.---alwaysss k! huuu

#14 When she lays her head on your shoulder, tilt her head up and kiss her.---(:

#15 When she steals your favourite jacket, let her keep it and sleep with it for a night.---ha..dgaq tuh..

#16 When she teases you, tease her back and make her laugh.---heee

#17 When she doesn’t answer for a long time, reassure her that everything is okay.---BETUL!! sile la lakukannye!

#18 When she looks at you with doubt, back yourself up with the truth.--betul2...yakinkan de...(:

#19 When she says that she likes you, she really does more than you could understand.--hummm...

#20 When she grabs your hands, hold hers and play with her fingers.---(:

#21 When she bumps into you, bump into her back and make her laugh.----heee

#22 When she tells you a secret, keep it safe and untold.---yup! even ur besfren!heee ;p

#23 When she looks at you in your eyes, don’t look away until she does.---definitely r8 things 2 do!!

#24 Stay on the phone with her even if she’s not saying anything.--ho3 ni toksah..bazir kredit jekkk..

#25 Don’t let her have the last word.--yarhh..dats y slalu lupe wish gud nite..huhu

#26 Don’t call her hot, but gorgeous or beautiful is so much better.--betul tuh!

#27 Say you love her more than she could ever love you.---ucapkn la slalu..hehe

#28 Argue that she is the best girl ever.--YARHHH!! tambah2 ag if de byk ex kann..huhuhu

#29 When she’s mad, hug her tight and don’t let go.---btul2!!

#30 When she says she’s OK, don’t believe it, talk to
her about it, because 10 yrs later she’ll still remember it.--ini SANGAT BETUL!!~ TEPAT SANGAT!

#31 Call her at 12:00am on special occasions to tell her you love her.---dga nie..HARI2 pn XPE! ngee sweeett...heee it means a lot to gurlss....

#32 Call her before you sleep and after you wake up.---KAN BESSSSSTTTT SGT kalau leh wat ari2..huhuhu MSG pn bley laaaaaaaaaaaaaaaaaaa............

#33 Treat her like she’s all that matters to you.---YARHHHHH!!! SY SETUJU!!

#34 Don’t ignore her when she’s out with you and your friends.--SGT2 SETUJU!! jgn LUPEKAN de disitu...huhuhu

#35 Stay up all night with her when she’s sick.--s0oooo CARING owkkk!!

#36 Watch her favorite movie with her or her favorite show even if you think its stupid.---wahhhhhhhh!!!!!!~ LBS!!!! s00ooo frustated!! =(((((((((((((((((((((((((((((((

#37 Let her into your world.----btul tuh..

#38 Let her wear your clothes.---xm0 bju o jersey b0la/futsal yg bucuk tu! haha

#39 When she’s bored and sad, hang out with her--yup! she NEED u!!

#40 Let her know she’s important.--ALWAYSSSSSSSSSSSSSSSSSS k!! da janji knnnn...hoho ;p

#41 Kiss her in the pouring rain.--xle..nti demam...huhu

#42 When she runs up at you crying, the first thing you say is; “Who’s ass am I kicking today baby?”--SWEETTTTNYERRRR!!~

#43 After she reads this, she hopes one day you’d read it too.---yarhh!! u! u!! read it plisss.... (:

gurlssss!~

Monday, August 30, 2010

cake c0klat m0ist!!!~! nyum2!!!~

Salam!!~

tme sy tga berblogwalking,tbe2 perut sy berdenyut kencang nyanyi lagu kakanda adinda lepas tgk pix kek coklat kat bwh nie! mmg mengiurkan!!!~ nyum2!!!!!~ da telan2 airliur da niee...huhuhuhuhu mane nk cari ek cake c0klat moist cmni???? sum1 plzzzz d0 it 4 me plzzzzzzzzzzz....ngeheeeeeeee.....




arghhhhhhhhhh!!~ cdapnyeeee!!!!~

Sunday, August 29, 2010

L.O.V.E

Saturday, August 28, 2010

BROOCH RAYA!

salam all!~

lame sgt da x update BL0G niee..
de bedebu2 da..huk3

mmmmmmmmmmmmmm....
pjam celik,pjam celik,
da tinggal 14 hari lagi nk raye kn!~
s0oo excited!
pkai bju baru,dpt dwet raye,dpt jmpe kazen2 sume,dpt eratkan lagi silaturrahim dgn mak2 sdare yg gorge0us2 sume(b0dek2..nk dwet raye lebiy yer...heee)

since smlm(jumaat) cuti, sy blek la uma ari khamis pas klas lab abes kul 6..
agpn, adek sy, nawal athira bte mohd azhar tu ade mjlis solat hajat utk PMR mlm tu...
s0,sy kene jage adek sy DANISH RAYYAN yg cute mute tu...

Smlm, 0fis abah ade mjlis berbuke puase, jd mmy pn tanye sy nk mkn ktne..decide pnye decide,last2 atas persetujuan nawal n yaya, ktrg pg bebuke kt Secret Recipe...


pix wif Nawal be4 pegi---->>

c0ver2!~


syum cket jekkk...x pndai snyum nmpak gg..
agp0n kwn2 sume ckp mcm x ikhlas..hu3


abaikan backgr0und2 di blkg yer!


nawal betulkn tudung kakaknyeee..huuu
(tu pn nk tngkp gmbr..he3)


mmmmmmmmmm...
BUT, be4 tu,mmy ajak pegi Bangi...mmy kate ade kdai jual br0och murah...with0ut kn0wing da exact address kdai tu,ktrg maen redah jekkkk....dgn minyak kete sy yg menyala..hu3 (dlm ati: h0pe bley smpai Bangi with0ut kete mati tga jln...pastu kalau mati jgk,nk k0l sape laaaaaa.........huhuhu)

and at last, jmpe gak kdai tuh..C.k Rahim DEKAT Seksyen 7,Bangi, depan JPJ....Be4 dat ade kol abah and Mimie my bff tanye JPJ bangi ktne...due2 ckp 'ade ke JPJ kt BANGI??' huuuuu pas pusing2 bangi yg byk r0undbout tu then jmpe laaaa signb0ard JPJ....


ni la paperbag nye...
ade n0 kalau nk k0l...
mesti org pelik kn tgk pix atas nie kne cr0p...
(ni yaya pnye keje c0z de da post dlu cite ni kt
bl0g de n using my lpt0p+my pix als0..hu3)


nawal mmg suke wat iklan c0lgate!


sume pn pn PINK!

sh0ping pnye sh0ping(shoping br0och je p0n)...x seda pn amik bpe...hu3
sdar time baya, sume skali 2ratus lebiy...huhuhu
beli br0och pn smpai beratus yer..huhuhu tp x pe, berbal0i r gak...
Beli tuk Mummy tercinta,NENENDA ksygn, and bkl mak mentua...eceh..;p

ni la sume br0och2 nye...huhu


Danish mmg suke 'TOLONG' kemas


ni lagi bR0OCH...


Danish da berkenan da!huhuhu


ni la br0och2 'RAYA' saye.... =)




ni plak utk bakal M0ther in law..heee




mmmmmmmmmmmm...
then pegila Secret Recipe kt Semenyih...nseb x ramai org....dptla mkn dgn senangnye dan Danish sempat bg buah tgn dgn Muntah stelah kami sume selesai mkn...hohohoho

Promotion Ramadhan kt S.R...
Setiap dish akan dpt air sirap and stiap table dpt buah kurma free...

my H0t Chocolate..nyum2!!~


tgh minum pon smpt tgkp pix ag..huhu


tga mamam!~


yaya mkn slices of durian2!!~ cedap!!~



Danish yg sedang Happy!!!~
cute mute kannnn..kannn..kannnn...


Thank u mmy blnje ktrg mkn + belikan br0och!!~

we luv u s0oooo0oo muchhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~

u'r da perfect m0ther in da w0rld!!!~

p/s: es0k if ade mase,nk upl0ad pix berbuke td kt Alamanda....=)

Tuesday, August 3, 2010

cube dgar owk!!~

salam!!~

cube dga dis s0ng..sgt besh n catchy!!~

sy nk dedicate utk M0hd afiq bin sallehuddin yang sedang berkar0ke d Quality h0tel...cpatla blek..nk minx tolong belikan burger..lapo.... (T.T)


Auburn – Perfect Two Lyrics


[Verse 1:]

You can be the peanut butter to my jelly

You can be the butterflies I feel in my belly

You can be the captain and I can be your first mate

You can be the chills that I feel on our first date


You can be the hero and I can be your side kick

You can be the tear that I cry if we ever split

You can be the rain from the cloud when it’s stormin’

Or you can be the sun when it shines in the mornin’


[B-Sec:]

Don’t know if I could ever be

Without you cause boy you complete me

And in time I know that we’ll both see

That we’re all we need


Cause you’re the apple to my pie

You’re the straw to my berry

You’re the smoke to my high

And you’re the one I wanna marry


[Hook:]

Cause your the one for me for me (for me)

And I’m the one for you for you (for you)

You take the both of us of us (of us)

And we’re the perfect two


We’re the perfect two

We’re the perfect two

Baby me and you

We’re the perfect two


[Verse 2:]

You can be the prince and I can be your princess

You can be the sweet tooth I can be the dentist

You can be the shoes and I can be the laces

You can be the heart that I spill on the pages


You can be the vodka and I can be the chaser

You can be the pencil and I can be the paper

You can be as cold as the winter weather

But I don’t care as long as we’re together


[B-Sec:]

Don’t know if I could ever be

Without you cause boy you complete me

And in time I know that we’ll both see

That we’re all we need


Cause you’re the apple to my pie

You’re the straw to my berry

You’re the smoke to my high

And you’re the one I wanna marry


[Hook:]

Cause your the one for me for me (for me)

And I’m the one for you for you (for you)

You take the both of us of us (of us)

And we’re the perfect two


We’re the perfect two

We’re the perfect two

Baby me and you

We’re the perfect two


[Bridge:]

You know that I’ll never doubt ya

And you know that I think about ya

And you know I can’t live without ya


I love the way that you smile

And maybe in just a while

I can see me walk down the aisle


[B-Sec 1/2:]

Cause you’re the apple to my pie

You’re the straw to my berry

You’re the smoke to my high

And you’re the one I wanna marry


[Hook:]

Cause your the one for me for me (for me)

And I’m the one for you for you (for you)

You take the both of us of us (of us)

And we’re the perfect two


We’re the perfect two

We’re the perfect two

Baby me and you

We’re the perfect two



Lyrics Auburn – Perfect Two Lyrics courtesy by Download Mp3 Gratis. Visit Songspalace.com ( Song Lyrics ) for song lyrics & video clip.

Tuesday, July 13, 2010

baby ku!!~ ngeeeeeeee

salam!!~

mmmmmmmmmmmmmmmm...

saje je nk share ngan u guyz,

application kat 'makemebabies.com'..ngeheeee

application nie,u 0l bley upload pix u ol wif u 0l pnye kekaseh hati o

artis pujaan o skandal o sape2 je la...

try la...besh!!!~ heee

tp sy x bwat pn la dgn org2 len itu...

sbb da ade jejaka pujaan dlm hati ini...heeeeee

ni la wajah bakal baby sy n Mr. afiq one fine day...

nie tuk baby b0y...cute kannnnn..kannn?? tembam!!



nie plak nmpak intellegent....ngeeee




nie utk bby gul plak.....utk bby gul da ade name..tp RAHSIA owk..hehehehe
chumel kannnnn!!!!~ rase nk cubit2 jek pipi de!!!


yg nie sgt2 la ayu!!!!~ sweetttt!



n i luv dis pix s0oo much!!!~ chumel!!~



p/s:: t0long doakan kebahagiaan kami yer n sm0ga ada jodoh antara kami...=)

last but not least,smile alwayss!!!~
PINK r0x!!!


Thursday, July 1, 2010

wedding+bibik lari 4x100!~ h0hoho

salam!!~


nk st0ry skettt...

iklan:raya 2009


1.attend wedding sepupuku yg ku panggil abangngah...jumaat(lepas) mlm tahlil...sbtu(lepas jgk) kenduri kawen...since abgngah fmly rapat,jd org kuat laa w'pn x kuat mane..heee

pix2 akn di upload d nex entry...n0w using my mummy's lpt0p...

2.since bibik ku xpna msuk olahrage time de kecik2 dlu,de pn teruskn la niat yg x kesmpaian tuh kt fmly ktrg yg amat bek mjage de nie! on abgngah weddng,de lari..hohoho

**fmlyku mnjge de dgn sgt bek!! x reti bersyukur lgsg!!~ de dok uma jage danish n settle ken2,kmas2 uma sume tuh jekkk...tuh pn byk sua abah n bju kurung mmy n sua trek yaya belubang ok!~ tu pn mmy juz tego n x de pn nk potong gaji de... then de cairkan 5 biji botol susu danish plak...habish!!~ pastu pg2 dok melepak kt lua...apla nk jadikkkkk...huhu

sumtime people nie bile kte da bek ngan de,de nek lemak plak..eiiiiii...gram sungguh kalau cite psl bibik itu!~ gram dgn kelaku de!! grrrrrrrrrrrrrr!!~ x patot!!!~ da la baru je keje 2 bulan!!~ kalau 2 tahun,ntah2,dgn umah2 ni skali belubang..ha?!

3.betulla kate org,ap yg terjadi ade hikmahnye..

c0z bile bibik tu lari drpd uma::
a) scare automatik nye,sy dan adek2 jd extra rajen!~(be4 dis pn rajen gk yer..hee)
b) sy suda pndai+pakar bsuh Beyak Danish n bg mndi de!~heeee (bley ade anak da..heee)
c) hubungan sy dan Danish mnjdi lebiy rapat!!~
d) sy da pndai bg tdo Danish..
e) dll..............


**act,mcm2 ag hikmahnye,but it's too private..c0z melibatkan maruah si bibik yg x reti menghargai itu...s0,cant tell it here...huhu

p/s di tgah2:: kpd yg ade bibik d rumah tu,berhati2 laaaaaa....tambah yg baru je keje tu...ni lpas a few days de Lari, bru kami sdar,brang2 penting d rumah ini tiada..huhuhu jd rakan2,b careful k!!~ n jgn bg muke sgt kt mereka!~








4.n0w,sy la driver utk bwk mmy pg mane2 yg dihajati,anta n amek abah p klia,amik n anta my sis pg skola+bby sitter+h0usewife?eh2...blum tawen ag..huhu h0usegul..ngeee dll...tolong la yg mane patut knnn....


5.dsbbkan bibik itu lari,jadik sy pn benti keje 5 hari awal...huhu s0rry makteh lin!!~ x dpt nk tolong makteh ag..nti kakak update blog makteh juge yer...=) sr0nok bekerja dgn makteh!!~ akan teringat ikan keli goreng cabai Halelah!!~ sdap2!!!~ lauk hari2 sy..sy ni bukn la seorg yg demand sgt psl mkn...bule mkn bnda yg same hari2...tp akan smpai satu thp boring then x mkn da....


6.td smpat p melawat my bff Mimy...since es0k de da nk menyambung perjuangannya di Uitm Melaka..sy pn pegi lari kejap p uma de...(eceh,,,lari...mcm dkat jekkk..ngeeee nilai-kajang) td da half way da c0z amik yaya blek skola then kol mimie nk p uma de...mmg last minute pnye plan...smpai2,sembang sket2 then blek...sungguh kurang sopan di situ!!~ maaf yer mimy...td mak ak blek kul 2...smpai uma ko pn da kul 2....mmg x le sembang pjg pn..intro gosip pn x sempat kan...bwk plak trailer2 ak...nawal,yaya,danish...mmg x masyuk r smbang g0sip..hehe nti kte jmpe ag k!!~ blaja rerajen owk!!~ jmpe lagi babe!!~





pix ini if x slp,lpas spm kn?? chubby!!~


7.td pg pasar mlm kt salak tinggi sbb mengidam sup gearb0x utara!!~ sy kn nk blek s.alam da luse nie..jd mkn la sdp2 kn... then pegi berkelah di umah atam dkt kota warisan...atam kurang sehat..sy mend0akan atam cpat sembuh!!~ thannxx yer tolong doa..=)



8.kjap2 ag sy upload pix2 wedding abgngah ekkkk....kalau x bape rjen,es0kla..............

smile always!!~ PINK R0X!!

Related Posts with Thumbnails